به فروشگاه لباس هانا و جانا خوش آمدید

پرسش های متداول

آیا هانا و جانا کیفیت کالاها را تضمین می کند؟

از آن جایی که شعار ما صداقت و کیفیت راز همراهی است،به منظور جذب و حفظ مشتری و احترام به انتخاب مشتری در انتخاب اجناس در هنگام خرید محصولات وسواس به خرج داده و اجناس با کیفیت بالا را خریداری می نماید.


ضمانت تطابق کالا با سایت به چه معنا است؟

از آن جایی که برای هر محصول در سایت،اطلاعاتی از قبیل نام،عکس و ویژگی های محصول درج شده است و همچنین عکسبرداری به خاطر احترام به مشتری جهت نمایش واقعیت های جنس بصورت غیر ژورنال انجام شده تا مشتری با دیدن تصاویر ظاهر واقعی محصول را مشاهده نماید.از این رو محصولی که برای مشتری ارسال می شود با محصول داخل سایت کاملا مطابقت دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.در صورتی که محصول تحویلی با محصول سفارش داده شده تطابق نداشته باشد،کالا از شما پس گرفته می شود و تمام هزینه ها اعم از هزینه محصول،هزینه ارسال و هزینه عودت،به شما بازگردانده می شود.لطفا توجه فرمائید که اطلاعات موجود در صفحه محصول به معنی توصیه یا مشاوره نیست و مسئولیت انتخاب کالا بر اساس نیازتان،برعهده شماست.


ثبت سفارش

چطور در هانا و جانا ثبت نام کنیم؟

شما می توانید از طریق نشان حساب کاربری که به شکل ورود|ثبت نام در بالای صفحه سمت چپ وارد شوید.شماره همراه خود را وارد می کنید و پس از آن یک کد از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.با وارد کردن کد پیامک شده در کادر مشخص شده ثبت نام شما انجام خواهد شد.پس از ثبت نام و ورود به سایت می توانبد از قسمت حساب کاربری اطلاعات خود را ویرایش و ثبت نمایید.


چطور محصول مناسب را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب کالای مورد نظر، شما می‌توانید از طریق جست‌وجو در سایت یا نوار منو، به دسته‌بندی یا برند مورد نظر خود بروید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. توضیحات معرفی محصول، نحوه مصرف و دیدگاه‌های کاربران می‌توانند به شما برای انتخاب بهتر محصول کمک کنند، اما توجه فرمایید این توضیحات به معنی مشاوره خرید نیست. بهتر است کالا را با محصولات مشابه مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید.


چطور می توانیم محصول را خریداری کنیم؟

برای خرید کالای مورد نظرتان، در صفحه آن کالا،ابتدا با دیدن ویژگی های محصول و توضیحات مربوطه، محصول را انتخاب نمائید و روی دکمه «افزودن به سبد » کلیک و کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از افزودن تمامی کالاهای مورد نظرتان به سبد خرید، از طریق نشان سبد در بالای صفحه، وارد سبد خرید خود شوید. سپس با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش»، به بخش اطلاعات ارسال هدایت می‌شوید.در این بخش اطلاعات فردی و اطلاعات پستی خود را وارد کنید ( اطلاعات را سعی کنید کامل وارد کنید ). نحوه ارسال را مشخص نمائید در ادامه روی دکمه نهایی سازی سفارش کلیک نمائید. پس از تکمیل این بخش، نحوه پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید خود را تکمیل کنید. پس از پرداخت، شماره سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.


چگونه از کد تخفیف استفاده کنیم؟

روی نشان سبد خرید در بالای سایت کلیک کنید و وارد سبد خرید خود شوید. پس از ثبت سفارش در کادری که در بالای صفحه پرداخت قرار دارد، می‌توانید کد تخفیف خود را وارد و روی گزینه «اعمال تخفیف» کلیک کنید. در صورتی که شرایط استفاده از کد را داشته باشید و زمان آن منقضی نشده باشد، تخفیف یا هدیه مربوط به آن کد، بر روی فاکتور شما اعمال خواهد شد. در غیر این صورت، پیام خطای متناسب با آن را مشاهده خواهید کرد.


امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خرید به صورت آنلاین، از طریق سایت هانا و جانا و به دو صورت درگاه پرداخت و کارت به کارت میسر می‌باشد.


اگه شهر محل سکونت در لیست شهرها نبود چگونه می توان سفارش را دریافت کرد؟

می‌توانید با وارد کردن استان محل سکونت خود، نزدیکترین شهر به محل سکونت را انتخاب نمایید، در قسمت توضیحات آدرس کامل محل سکونت را درج کنید. در قسمت توضیحات هرچه آدرس را دقیق تر وارد کنید احتمال تاخیر و یا اشتباه در آدرس ارسالی کمتر می شود.


امکان دریافت سفارش در روز ثبت،امکان پذیر می باشد؟

بله، در صورتی که ساکن شهر تهران باشید می توانید هنگام ثبت سفارش روش پیک یا پس کرایه را انتخاب کنید که در هردو صورت کرایه توسط مشتری در محل تحویل پیک یا اسنپ می شود. برای این کار بهتر است با پشتیبانی فروشگاه هانا و جانا تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم صورت بگیرد.


آیا درج کد پستی در زمان سفارش و خرید الزامی است؟

بله، با توجه به اینکه ارسال سفارشات به غیر از شهر تهران در مابقی استان ها و شهر ها از طریق پست صورت می پذیرد،لذا ثبت کد پستی الزامی می باشد چون که ممکن است در صورت نداشتن کد پستی مرسوله به آدرس اشتباهی ارسال شود یا اینکه برگشت بخورد به همین خاطر حتما کد پستی را وارد نمایید.


برند یا محصول مورد نظرم را از چه قسمتی پیدا کنم؟

پس از ورود به سایت هانا و جانا، از طریق بخش جستجو در نوار بالای سایت، برند و محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.


محصول مورد نظرم موجود نیست،چه زمانی شارژ می شود؟

زمان دقیق شارژ محصولات مشخص نیست و می‌توان با دنبال کردن سایت و استوری‌های پیج اینستاگرام هانا و جانا از زمان دقیق آن مطلع شد. همچنین اگه محصول خاصی مد نظرتان می باشد که در سایت موجود نیست می توانید از طریق نظر کاربران نظرتان را اعلام نمائید تا محصول مورد نظر خریداری شود و در اختیار مشتریان عزیز قرار بگیرد.


از چه طریقی متوجه شوم که کد تخفیف روی سفارشاتم اعمال و محاسبه شده است؟

قبل از پرداخت، سبد خرید به شما نمایش داده می‌شود اگر از طریق سایت وارد شده باشید بالای صفحه سمت چپ کادر مربوط به کد تخفیف قرار دارد در صورتی که شما کد تخفیف را وارد نمائید و گزینه اعمال تخفیف را بزنید دقیقا در زیر همان کادر و در کنار قیمت محصول مقدار تخفیف اعمال شده را می نویسد و همچنین بعد از ثبت سفارش ایمیلی برای شما به آدرس ایمیلتان ارسال می شود که می توانید فاکتور خریدتان را از آنجا مشاهده و دانلود نمائید.


ویرایش سفارشات

چطور می توانم آدرس ارسال سفارش را پس از خرید تغییر دهم؟

در صورتی که سفارش شما در مرحله ثبت سفارش باشد، امکان تغییر آدرس به آدرس دیگری در همان شهر امکان‌پذیر است. برای اعمال این تغییر، شما می‌توانید با پشتیبانی هانا و جانا در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید: 09379345013. اما در صورتی که سفارش شما به مراحل بعدی رفته باشد، امکان اعمال هیچگونه تغییری وجود ندارد. در صورتی که دریافت سفارش در آدرس ثبت شده برای شما مقدور نیست، لطفا تامل فرمایید تا سفارش شما توسط پیک یا پست به هانا و جانا بازگشت و هزینه سفارش به حساب شما بازگردانده شود.


چطور می توانم تاریخ تحویل سفارش را پس از خرید تغییر دهم؟

پس از ثبت سفارش، امکان اعمال هیچگونه تغییری در خصوص زمان ارسال وجود ندارد. در صورت عدم حضور شما در بازه انتخابی، امکان تحویل سفارش به شخص مورد تاییدتان وجود دارد. در غیر این صورت، سفارش شما مرجوع شده و حداکثر طی ۲ بار، هماهنگی لازم برای ارسال مجدد سفارش با شما انجام خواهد شد. در صورت عدم تمایل به ارسال مجدد، سفارش کنسل و هزینه به حساب شما بازگردانده خواهد شد.


کد تخفیف را فراموش کردم ثبت کنم،آیا امکان ثبت کد بعد از نهایی شدن خرید وجود دارد؟

خیر، پس از نهایی شدن خرید، امکان ثبت کد تخفیف امکان‌پذیر نمی‌باشد. می‌توانید برای خرید بعدی، در صورت عدم اتمام تاریخ کد مورد نظر از آن استفاده نمایید.


امکان جایگزین کردن محصول خریداری شده وجود دارد؟

خیر،پس از اینکه خرید شما نهایی شود،امکان جایگزین کردن کالا وجود ندارد. در صورت نیاز به کالای دیگر سفارش جدید خود را می توانید ثبت کنید.


امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بله،هنگامی که خرید شما در مرحله ثبت سفارش باشد می توانید آن را لغو نمائید و یا با محصول جدید جایگزین نمائید.


پیگیری سفارش

چطور می توانیم سفارشات مان را پیگیری کنیم؟

از طریق بخش «سفارشات» در حساب کاربری می‌توانید وضعیت سفارش خود را مشاهده فرمایید. همچنین می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام دهید و با ارائه شماره سفارش یا شماره همراه خود، از آخرین وضعیت سفارش‌تان مطلع شوید: 09379345013


در چه روز هایی امکان پیگیری سفارش وجود ندارد و هانا و جانا تعطیل است؟

در تمام روز های هفته از ساعت8الی23 می توانید از طریق پشتیبانی تماس گرفته و یا در واتساپ پیام دهید تا پیگیری سفارش و درخواست شما توسط هانا و جانا بررسی شود.09373945013


ارسال و تحویل کالا

هزینه بسته بندی و ارسال چقدر می باشد؟

هزینه بسته‌بندی و ارسال سفارش برای شهر تهران که به صورت پستی ارسال شود 49 هزار تومان می باشد و اگر از طریق پیک یا اسنپ ارسال گردد کرایه بصورت پس کرایه خواهد بود برای سایر شهر های کشور که فقط ارسال به صورت پستی می باشد مبلغ 49 هزار تومان هزینه پست می باشد.


چگونه از زمان بندی ارسال محصول سفارش داده شده مطلع شویم؟

در هنگام ثبت‌ سفارش و بعد از مشخص کردن آدرس و انتخاب روش ارسال پس از ثبت سفارش می‌توانید زمانبندی دریافت کالا را از طریق پیامک ارسالی یا از طریق بخش «سفارش‌های من» در حساب کاربری خود مشاهده کنید.


کد رهگیری مرسوله پستی خود را از چه طریقی دریافت کنم؟

با انتخاب روش پستی و تحویل کالا به پست، کد رهگیری پستی از طریق پیامک برای شما ارسال می‌گردد، همچنین می‌توانید در پیج اینستاگرام هانا و جانا و هایلایت مرسوله ها کد رهگیری خود را مشاهده نمائید.


نحوه ارسال به چه صورت می‌باشد؟

در شهر تهران بصورت پستی،پیک و اسنپ می باشد.اما در سایر شهر ها بصورت پستی،می باشد.


آیا امکان تغییر زمان ارسال وجود دارد؟

بسته شما در بازه انتخابی هنگام ثبت سفارش تحویل می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد.


پرداخت و استرداد

چطور می‌توانم هزینه سفارشم را پرداخت کنم؟

برای خرید از هانا و جانا، پرداخت تنها به صورت اینترنتی از طریق سایت هانا و جانا و به دو صورت درگاه پرداخت و کارت به کارت امکان‌پذیر است . در قسمت کارت به کارت حتما باید عکس واریزی را در سایت و قسمت مشخص شده آپلود نمائید.


نحوه پرداخت اقساطی به چه صورت می‌باشد؟

۱. در مرحلهٔ پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی اسنپ‌پی را انتخاب کنید.
۲. شماره موبایلی که با آن در اسنپ‌پی ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید.
۳. کد تأیید ارسال شده را وارد کنید.
۴. با پرداخت قسط اول خریدتان نهایی می‌شود. (همچنین بعد از پرداخت قسط اول کالا در بازه انتخاب شده خدمت شما ارسال می‌گردد) سقف خرید اقساط شما در اسنپ‌پی مشخص می‌شود.

در حال حاضر فعلا این سرویس فعال نمی باشد.